Filmpje 'Tot ziens Ton' @ Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ton Vegt - WaarBenJij.nu Filmpje 'Tot ziens Ton' @ Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ton Vegt - WaarBenJij.nu

Filmpje 'Tot ziens Ton' @ Schiphol

Door: tonstourdafrique

Blijf op de hoogte en volg Ton

11 Januari 2012 | Nederland, Schiphol

• 11 Januari 2012 - 18:03

Jasper Bijderveen:

Hey ome Ton,

Bij deze wil ik je heel veel succes wensen met je reis van Cairo naar Kaapstad. Ik had al het één en ander van Paul gehoord maar las pas het stukje op Kliknieuws en ben echt onder de indruk. Dus kom maarop met die reisverslagen ;) Succes en geniet ervan.... Groetjes Jasper

• 11 Januari 2012 - 18:41

Peggy En Wim:

Ton, zet 'm op! Succes, geniet, gaat fantastisch worden! We volgen je vanaf onze luie stoel.
    Groeten Wim en Peggy

• 11 Januari 2012 - 23:07

Angela :

Lieve Ton, wij wensen je enorm veel plezier, doorzettingsvermogen en gezondheid toe tijdens je grootse avontuur. Zet m op, alle kracht vanuit hier naar jou in Afrika! Veel liefs, Michiel en Angela Hombergen (haan)

• 12 Januari 2012 - 20:45

John Van Den Heuvel:

Hoi Ton,

Ik heb in de krant gelezen over de fietstocht waar je aan gaat beginnen.
    Via deze weg wil ik je graag veel succes wensen en ik zal zo nu en dan eens kijken waar je "uithangt".
    Groetjes John Jennifer en Senna

• 13 Januari 2012 - 21:29

Marthe:

Hallo Ton,
    Heb jij er aan gedacht een project in te dienen bij de Trap-In? Kan tot 5 febr..Groetjes Mart

• 14 Januari 2012 - 11:07

Dianne:

hoi ome Ton {ha ha}

We willen jou heel veel succes wensen met je lang gekoesterde droom.
    We zullen je volgen op de site, en zo nu en dan een berichtje achterlaten.

Nou Ton heel veel succes !!!

Hawdoe

Ton-Dianne
    Kevin-Shelley
    Donkers

• 14 Januari 2012 - 11:37

Frank Van Der Vegt:

Hoi grote broer,je monstertocht is begonnen vandaag. We volgen je met veel respect vanuit je oude Denekamp.Good luck,Frank,Sabine guus&Thijs.

• 14 Januari 2012 - 12:40

Dorus:

He Teuntje, waarschijnlijk mijn eerste reactie verkeerd geplaatst, dus nogmaals veel plezier en succes, geniet ervan; de eerste dgn rustig aan beginnen en dan 'aait vedan!'

groeten Dorus

• 14 Januari 2012 - 23:11

Jolanda & Frits:

Hoi Ton,
    Zet 'm op en wij wensen je heel veel avontuur en onvergetelijke herinneringen. We volgen jou eveneens vanuit onze luie stoel. Lieve groeten van Jolanda, Frits, Scout & Zoe

• 15 Januari 2012 - 12:22

Frank & Hedy Merkx:

Succes TON !!! Pas goed op jezelf en geniet van deze reis naar je hart !!!
    We volgen je vanuit 't durpke Zilland en zijn benieuwd naar je ervaringen.

• 16 Januari 2012 - 17:56

Dre:

Hoi Ton,

De kop is er af!! Met jouw doorzettingsvermogen en wilskracht kun je veel overwinnen. Veel succes en geniet er van.

P.s. Het is hier inmiddels -3 en dat is ook niet alles.

• 16 Januari 2012 - 20:04

Joop & Monique :

Ton na het You Tube filmpje gezien te hebben, verwacht ik veel van je.
    Blakend van gezondheid en met een kop vol wilde krullen, straal je uit dat je er zin in hebt.
    Ik wens je een goede start, veel uithoudingsvermogen, een goed fietsklimaat en weinig pech onderweg!
    Zet 'm op, ik blijf je volgen.
    Groetjes ook van Joop.
    Dikke zoen, Monique

• 18 Januari 2012 - 15:58

Antoon Van Der Vegt :

Die Ton,
    Altijd al gedacht dat je iets dergelijks nog eens zou gaan doen. Een mooie ervaring hopen we voor jou. We volgen je vanuit Hengelo en wensen je reis van je leven.

Antoon en Anneke.

• 18 Januari 2012 - 20:15

Gerrit En Iris:

Beste Tonnie,

Je bent inmiddels vertrokken en zo te lezen gaat het je goed af. Ik had ook niet anders verwacht omdat je hier natuurlijk ontzettend lang naar uitgekeken heb. Ik zal je zeker blijven volgen. ik wens je ontzettend veel plezier en goede benen toe, maar dat zit wel snor.

Groet'n,

Gradje en Iris