Egypte - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Ton Vegt - WaarBenJij.nu Egypte - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Ton Vegt - WaarBenJij.nu

Egypte

Door: tonstourdafrique

Blijf op de hoogte en volg Ton

17 Januari 2012 | Egypte, Caïro

Sinds 11-1-2012 waren we 3 daggen in Caïro. We kregen daar de tijd om de fiets in orde te maken en een aantal meetings bij te wonen over de Tourdafrique. Op zaterdag 14-1-2012 zijn we met 45 roders begon-nen aan de eerste dag. De officiële start begon bij de piramides van Giza. De 1e dag een tocht van 138 km, de 2e dag een fietstocht van 166 km, de 3e dag een van 138 km gevolgd door 'n tocht van 100 km. Alle tochten gingen tot nu toe over asfaltwegen. Het gaat bijzonder goed. Ik fiet met Walter van Zuid-Afrikas en Klaus van Denemarken. Twee gepensioneerde kerels. We komen steeds als 20-ste aan. Het gaat bijzonder goed. Fjn gezelschap. Slechts een lekke band. We kamperen in tentje in de dessert ergens langs de kant van de weg. Op de 4e dag zitten we aan het stradivarius aan de Rode Zee in Safaga. Ik vond in Dit dorpje Deen Cortes op met WiFi-aansluiting.
Er word hard gefietst en we hebben letterlijk en figuurlijk de wind in de rug. Al 541km gefietst. Ik heb er werkelijk plezier in. Lieve groeten van Ton.

• 17 Januari 2012 - 15:39

Wilma Van Der Vegt:

Leuk, je berichtje!
    Knap hoor!
    Nóg meer plezier!
    Liefs, je zus Wilma xx

• 17 Januari 2012 - 19:22

Michiel En Angela:

Je hebt nu al meer gefietst als wij met z'n tweetjes ooit gedaan hebben waarschijnlijk ;-)
    Mooi avontuur! Veel plezier Ton!
    Liefs uit Cuijk

• 17 Januari 2012 - 20:02

Piet Nijmegen:

hardstikke goed jongen,zo doorgaan komt ie van zelfgoed,succes verder

• 18 Januari 2012 - 11:42

Sandy Van Der Vegt:

respect zoveel kilometers achter de rug en nog vele te gaan succes
    we missen je hier liefs sandy.

• 18 Januari 2012 - 12:08

Yolanda Van Den Berg:

De kop is er af!Gefeliciteerd met de eerste kilometers.
    Ga zo door .
    Zet hem op!!!
    groetjes,Jan en Yolanda

• 18 Januari 2012 - 14:03

Joop Van Oorsouw:

Ton nog drie keer struikelen en je bent er. Veel succes. Groeten.

• 18 Januari 2012 - 17:57

Hans Hultermans:

Dus de kop is eraf. Hopenlijk blijft het zo goed gaan. Succes Ton.

• 18 Januari 2012 - 19:20

Info@kareldegroot.nl:

Verrek Ton, hij gaat goed. Fantastico. Een goed begin is het halve werk. :-)
    We houden het hier bij via dit dagboek.

Houd er de goeie moed in.

Groet van Anja Karel

• 18 Januari 2012 - 20:23

Familie Van Bohemen:

Hey Tonnie,
    je ziet er goed en een beetje last van het zand, hahahah
    He zet hem op en we lezen wel weer hoe het met je gaat.

groetjes Peter en Rafaelle van Bohemen

• 18 Januari 2012 - 22:57

Wilco Verhagen:

Respect Tonnie,nu al (weer)!! 541 km, da's 80 keer op en neer van Boskant naar Rooi in onbeschonken toestand, hihi. Het werk hier gaat, zonder jouw inbreng, gewoon door en het jaar is spectaculair begonnen.

Geniet van je reis!
    Finis coronat opus

• 19 Januari 2012 - 08:59

Danielle Vd Vegt:

Lekker bezig, vati! Wat een avontuur. Fijn dat je wifi-toegang hebt. Kus uit Amsterdam van uw eigen dochter.

• 19 Januari 2012 - 09:34

Anja Van Casteren.:

Hey Ton,

Geweldig wat een prestatie.
    Leuke site, ik blijf je volgen.
    Heel veel succes.
    Anja

• 19 Januari 2012 - 09:40

Will Van As:

Hallo Ton,
    Het avontuur is dus begonnen. Ik heb groot respect voor wat je doet, veel succes verder.
    Je eerste reisverslag heb ik gelezen; fijn dat je er zo'n plezier in hebt.
    Ik blijf je volgen op je site.
    Groetjes

• 19 Januari 2012 - 10:11

Margreet Konter:

Hoi Ton,
    Leuk om je zo te kunnen volgen. Fijn dat het goed gaat. Knap hoor. En volhouden, maar dat is wel aan je besteed. Succes verder. Blijf je volgen.

• 19 Januari 2012 - 13:05

Rob Vd Pol:

Respect! Hoop dat de wind ook de goede kant blijft opblazen... Suc6 en zet'm op!

• 19 Januari 2012 - 18:30

Willem En David:

Hoi opa,
    Jij bent al ver aan het fietsen. In welk land ben je nu al?
    Heb je ook kamelen gezien en heb je de kleine kameel meegenomen?
    Veel plezier nog.
    Dikke kus van Willem en David

• 19 Januari 2012 - 20:02

Mel En Annet:

Van het thuisfront hoorden we vorige week dat je al vertrokken was! Dus bij deze,veel succes en veel plezier!
    We volgen het met veel bewondering!
    Lieve groetjes,Mel en Annet.

• 19 Januari 2012 - 21:49

Jan En Francien:

Hoi Ton,

Fijn te horen dat het goed gaat veel plezier en geniet er maar lekker van.

Groetjes vanuit 't Oventje

• 20 Januari 2012 - 09:35

Jan Van Den Berg:

Gisterenavond zijn we in het Parktheater in Eindhoven geweest. Andre van Duin Hij zong het liedje met Ron als de zon schijnt, voor jou in Afrika zal zeker de zon schijnen. Succes verder, en het ga je goed.
    Gegroet Yolande en Jan

• 20 Januari 2012 - 11:46

Mario Maas:

succes Ton, geweldig, zo ken ik je weer, groet je oud collega uit Eindhoven, Mario

• 25 Januari 2012 - 12:01

Verstegen:

hoi.ton.

• 29 Januari 2012 - 22:12

Doortje En Rien :

Ton wat ben je toch een kanjer !!!!
    We volgen jouw met veel respect op je geweldige onderneming. Groetjes uit Wamel.