Test - Reisverslag uit Uden, Nederland van Ton Vegt - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Uden, Nederland van Ton Vegt - WaarBenJij.nu

Test

Door: tonstourdafrique

Blijf op de hoogte en volg Ton

21 Augustus 2011 | Nederland, Uden

Weblog uittesten

  • 21 Augustus 2011 - 10:01

    Ton Van Der Vegt:

    Geslaagd

  • 21 Augustus 2011 - 14:42

    Danielle Vd Vegt:

    Allen, support mijn stoere vader en reageer op zijn voorbereidings-& reisverslagen. Dank U!

  • 06 November 2011 - 09:54

    Rob Rerink:

    Hoi Ton. Geweldige uitdaging. Veel succes met de voorbereidingen !!

  • 02 December 2011 - 07:56

    Peter Paul Smelt:

    Hoi Ton,
    Ik wens jou alvast heel veel succes met je voorgenomen fietstocht van 12000 km door Afrika. Een hele knappe prestatie als je dat volbrengt maar zoals ik je ken twijfel ik daar niet aan. Ik ben net terug van 5 maanden onder redelijk zware omstandigheden wandelen samen met mijn vriendin, waarin wij ruim 3000 km afgelegd hebben. Ik weet dus een beetje wat je fysiek en mentaal gaat doormaken. Heel veel succes en ik ga je volgen.
    Bon courage
    Peter Paul

  • 14 December 2011 - 08:42

    Hans Smulders:

    Hoi Ton,

    Heel, heel veel succes op je mooie tocht ! Ik zal je avonturen met plezier volgen !

    Groet Hans

  • 16 December 2011 - 13:44

    Gio Barbarino:

    Ton, ...wat een uitdaging. Heb altijd veel respect voor je gehad en dat zal ook zo blijven. Petje af!

  • 12 Januari 2012 - 12:04

    Dorus:

    He Toontje,
    al wat geacclimatiseert in Cairo?
    Nou succes met de plaatselijke voorbereidingen en de rest.
    14 jan.: Rustig aan beginnen en verder 'aait vedan!'

    groeten Dorus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 62367

Voorgaande reizen:

05 Januari 2012 - 12 Mei 2012

Tour d'Afrique 2012

Landen bezocht: